Obserwatorzy

28.04.2018

Mediowy tag

Nie jestem osobą mediującą, nie mam do tego odpowiednich produktów ale...
jestem osobą zaradną :)
Tag jak widać  (a może i nie widać) to skupisko wszystkiego: scrapki, koronki, siatki, gaza,  kwiatki scrapowe i materiałowe.
Całość pomalowałam białą farbą plakatową, mgiełki to woda którą mam z płukania pojemników na tusze do drukarki. Mam kilka odcieni bo płukałam kilka razy, tylko kolor jeden :) Na koniec tu i tam dałam trochę kleju z brokatem a kontury pociągnęłam palcem umaczanym w perełkach w płynie :) zastąpiły mi wosk :)
Jak widzicie, nie potrzeba mieć odpowiednich produktów aby mediować :) wystarczą chęci :)
 


edit
moja praca otrzymała nagrodę niespodziankę na blogu Essy-floresy

7 komentarzy:

  1. Nie tylko chęci ale i pomysłowość :) WOW...wielkie gratulacje za zaradność i pomysł ^-^ jestem zachwycona efektem :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I super!!! Brawo TY!!!
    Piękna praca i na pewno nikt nie pomyśalałby, że nie mediujesz i że brak Ci preparatów :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzyskałaś bardzo fajną fakturę i jeszcze lepsza kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja zaradność sięgnęła szczytów, osiągając efekt WOW. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!! Fantastyczna praca dzięki wspaniałej pomysłowości!!WOW
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł. Świetna kolorystyka i kompozycja :) pozdrawiam gorąco essy floresy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde Twoje słowo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...